Pages

gruodžio 28, 2016

WINTER BEAR






faux fur coat - lindex | hat - h&m | sweater - second hand shop | lace dress & pants - stradivarius | booties - sh shop | backpack - zaful 

Niekaip negaliu patikėti, kad visi šventiniai džiaugsmai eina į pabaigą. Ko gero aš ne vienintelė jaučiuosi prastai dėl to, ar ne? Žinau, šiais metais prieššventiniu laikotarpiu nebuvau itin aktyvi rašytoja, nes būtent tuo metu darbe sukausi reaktyviniu greičiu, tuo pat metu ieškodama artimiesiems kalėdinių dovanų.
Ir iš tiesų kiekvienas šventes vis labiau suprantu, kad man nerealiai patinka rinkti kitiems dovanas, o po to jas kruopščiai supakuoti, gal net smagiau negu pačiai gauti dovanas... Tai net gi šiek tiek liūdna, kad visi man mieliausi žmonės jau apdovanoti.
Kalbant apie derinį, tai čia vienas iš tų patogiųjų pasirinkimų. Pastaruoju metu dažnai renkuosi juodas vaškines kelnes, nors ir žinau, jog kas antra mergina vaikšto su tokiom pačiom, bet juk jas labai lengva derinti ir tikrai gerai atrodo! Stambaus mezgimo megztinis padeda nesušalti, o naktinės suknelės nerinių kraštelis suteikia deriniui šiek tiek įdomesnio prieskonio. O mano kiekvienos dienos pagrindiniu akcentu tampa ta patogi juoda kuprinė su kniedžių detalėmis iš zaful.
Nujaučiu, jog šiais metais tai paskutinis blog'o įrašas, tad palinkėsiu daug šiltų emocijų, tikrumo ir meilės aplink, naujais 2017 metais. O aš tikrai išsikelsiu naujus tikslus tinklaraščio rašymui ir viliuosi nestigti įkvėpimo :)

1 komentaras:

Anete Lasmane rašė...

You look adorable,lovely backpack! :)

www.theinvisiblebutterfly.com

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign