JEANS KIND OF DAY

January 29, 2017






glasses - kodano.lt | earrings - h&m | sweatshirt - shein.com  | vest - stradivarius | jeans - bershka | shoes - deichmann | handbag - new yorker

Pagaliau, pagaliau, aš ne juoda nuo galvos iki kojų, į mano kasdienę uniformą įsiliejo baltos spalvos intarpai ir džinsas. Šis derinys, žinoma, yra labiau tinkamas pavasariui, bet aš tik trumpam nusimečiau paltą, nes su juo jaučiausi sluoksniuota kaip svogūnas.
Apie derinį... Nujaučiu, jog visi turi 100 metų senumo džinsų porą, kurią karts nuo karto apsitempia, taigi, aš taip pat ne išimtis. Ir šiandien, kai jau atrodė, kad šiai porai jau laikas keliaut į šiukšlyną aš imiau ir sentimentaliai prisiminiau ją. Žodžiu, juodas yra visada on point, bet reik prisiversti retkarčiais žvilgtelti ir į kitas spalvas.

2 comments:

Prestige said...

Simple is genius :) Labai dailiai!

Anete Lasmane said...

Very beautiful! :)

www.theinvisible butterfly.com