PINS & PATCHES

January 06, 2017



coat - flea market | scarf - new yorker | sweater - stradivarius | skirt - forever 21 | watch - casio | handbag decorated with pins - sammydress.com  | boots & earrings - h&m


Kadangi esu tikra blogger'ė aš tiesiog negaliu nepasiskųsti atšalusiu oru (juk žinot, kad 30% blogger'ių įrašų sudaro plepalai apie orą, haha). Kaip čia taip dar savaitės pradžioje buvo 1°C, o dabar oro temperatūra nukrito iki -21°C, ar man vienai atrodo, kad turėtų būti nelegalu tokiu šaltu oru keltis į darbą? Aš, žinoma, juokauju. Tiesiog labai nostalgiškai prisimenu mokyklos laikus, kai su broliu kartu bėgdavome tikrinti termometrų, kad tik išvengti pamokų. Ir tik nemeluokit, kad Jūs taip nesielgėt...
Žodžiu, grįžkim į savaitės pradžią, kuomet buvo daromos šio derinio nuotraukos ir buvo įmanoma į lauką eiti be 50 porų pėdkelnių.
Kaip pastaruoju metu dažnai pasitaiko, mano deriniuose vyrauja vien tik juoda spalva. Ir tik neseniai supratau, jog prie jos žiauriai gerai dera raudona! Ir štai prasidėjo detalių žaidimas: prisiūta raudonos gėlės aplikacija prie odinio sijono, iš spintos ištrauktas senas šalikas ir pagaliau dienos šviesą pamatė nauja sammydress.com rankinė dekoruota žaismingais segtukais.
Kalbant apie rankinę, įsigytą internetu, vis dar neapsisprendžiau ar ji man patinka ar ne, bet manau sutiksit su manim, jog atrodo išties išskirtinai, o ir kokybe negaliu skųstis.
Tiek tų rašliavų šiam kartui, linkiu nesušalti!








photo: Darja

2 comments:

Anete Lasmane said...

Adorable bag! :)

www.theinvisiblebutterfly.com

Lina N. said...

O man labai patiko aplikacija! Tokia subtili, bendram vaizde jos net nesimato - aš tokius niuansėlius vadinu 'jei nusipelnysi, pamatysi' :D O dėl šalčių - kai čia pradėjo iki tiek šalt, kad smegenis užspaudė, aš kažkaip perėjau prie kuo natūralesnių audinių - vilnos, medvilnės, trikotažo - visų, į kuriuos mano kūnas reaguoja teigiamai (nes pvz. sintetika erzina mano odą). Ir kažkaip visai net ir nesušalau - net trikotazines sukneles išbandžiau (vieną ant storų pėdkelnių, kitą - ant tympų). Čia, įtariu, kaip kas šąla - į kojas man niekada nebūna šalta, bet va jei 2 šalikų neužsidedu, ragas..