PINK MUSE: NAUJA PUPA PAVASARIO KOLEKCIJA

February 21, 2017



Pavasaris jau ne už kalnų, tad kosmetikos gamintojai pradeda naujienų pristatymo maratoną. Mano mėgstamas italų dekoratyvinės kosmetikos ženklas "Pupa" pavasarį pasitinka švelniai ir mergaitiškai. Kolekcijoje vyrauja rausvi, nude tonai ir neperspaustas aukso žvilgesys.
Aš, žinoma, jau spėjau išbandyti keletą priemonių, tačiau dar per mažai laiko, kad susidaryčiau tvirtesnę nuomonę. O kai tai padarysiu, būtinai pasidalinsiu su Jumis ir gal net parodysiu kaip aš darausi makiažą. Kol kas labai norėjau parodyti dailų priemonių įpakavimą, man tokios spalvos atrodo tobulai. Ir tiesą sakant vos tramdžiau norą pažaisti su nauju Olympus fotoaparatu, tad fotografavimo rezultatas prieš Jus. Netrukus pasidalinsiu ir Pen EPL 8 apžvalga tinklaraštyje.
 Na, o kol kas nekantriai laukiu šiltų dienų, mano kosmetinė ir spinta jau beveik pasiruošusios!





No comments: