Pages

kovo 20, 2017

MADOS INFEKCIJA'17 I-OJI DIENA | DERINYS IR ĮSPŪDŽIAI



choker - zara | earrings - h&m | blouse - zara | trousers - stradivarius | bag - sammydress | ankle boots - batų kalnas

Mados Infekcija yra mano vienas mėgstamiausių metinių renginių. Jo visuomet laukiu, su nekantrumu pildau anketą press bilietui gauti ir atidžiai renkuosi derinius prieš renginį. Niekada nepamiršiu savo pirmojo apsilankymo šiame renginyje 2012-ais, tuomet viskas atrodė taip įspūdinga, o aš kartu su savo drauge Aiste, tiesiog gėrėme į save viską ką matėme.
Dabar galvoju, kas gi toje Infekcijoje tokio wow, jog norisi sugrįžti kiekvienais metais? Ko gero, tai vienintelis tokio pobūdžio renginys, prieinamas paprastiems mados entuziastams, o ne tik zviozdoms. Todėl labai smagu matyti aplinkui tiek išsipuošusių, stilingų jaunų žmonių.
Šį kartą mano nusiteikimas mados fiestai buvo šiek tiek kitoks, net nesukau galvos ką apsirengti, viską pasilikau paskutinei minutei. O antrą dieną buvau priversta praleisti dėl pasigauto peršalimo. Kalbant apie mano įvaizdžio pasirinkimą, tai visiškai basic ir saugus derinys. Jo žvaigžde tapo, šio sezono klyksmas, marškiniai klostuotomis rankovėmis, gana berniukiškam įvaizdžiui jie suteikė žaismingumo ir romantikos.
Kadangi įsitraukiau į naują avantiūrą, video filmavimą, renginio metu nepaleidau kameros iš rankų, tad įspūdžius apie dizainerių pristatytas kolekcijas pamatysit judančiu formatu!

Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign