PARYŽIAUS DIENORAŠTIS | KODĖL AŠ NUTARIAU FILMUOTI?

March 17, 2017



Šiandien noriu su Jumis pasidalinti atviruku iš Paryžiaus. Ne veltui Paryžių laikiau svajonių miestu, ten viskas taip gražu ir magiška.
Paprastai palikčiau Jus su nuotraukomis, bet kelionės metu nutariau padaryti kažką naujo ir nufilmavau savo pirmąjį vlogą. O, kad žinotumėt kokia sukaistyta jaudulio ir baimės, tai pradėjau... Bet siaubą kėlė ne tas faktas, kad kamera prieš nosį ar nežinau ką pasakyti, daugiausia klaustukų atsirado, nes nežinau ką pamanysit Jūs, mano skaitytojai, bei artimieji ir draugai.
Gyvename laikotarpyje, kuomet fiksuoti savo kasdienybės akimirkas ir jomis dalintis nėra gėda. Kiekvienas gali būti menininku, tinklaraštininku, žurnalistu. Tai tampa ne tik laisvalaikio praleidimo būdas, bet ir profesija. Todėl pradėti kažką naujo neturėtų būti gėdinga.
Tie, kurie skaito mano tinklaraštį nuo pradžių, turėjo galimybę pažinti dalelę manęs. Kodėl dalelę? Nes Jums rodau nugludintą photoshop'o savo veidą, išmoktas pozas, iki tobulumo sudėliotas kompozicijas. Bet aš nesu tokia tobula ar išskirtinė. Mano veidas spuoguotas, dantys kreivi, rega prasta ir dar tos ataugę plaukų šaknys... O gal visi šie netobulumai ir daro mane išskirtinę? Juk mes visos, visada randame ką savyje galėtume pakoreguoti. Bet gal šiai dienai džiaukimės savimi.
Kad pernelyg nenueiti į lankas, dalinuosi savo atostogų akimirkomis, video ir foto formatu. Labai tikiuosi, jog labai nesukritikuosit, o jeigu taip, tuomet lauksiu argumentuotų pastabų. Šiame reikale augsime kartu :)













No comments: