Pages

gegužės 21, 2017

TROPICAL HEAT



Dienas, likusias iki tikrosios vasaros jau galime skaičiuoti ant pirštų ir dauguma mūsų jau beveik užpildė tuščias vietas spintoje su vasariniais deriniais (na, mintyse tai tikrai). Jeigu dar negalvojote apie savo vasarinį garderobą (juk prieš savaitę vaikščiojom su paltais!), noriu Jus supažindinti su šio sezono TOP raštu, kurio nevalia pamiršti. Ir kaip jau matote iš mano suknelės, taip, tai tropikų raštas. Nors daugumai atrodo, jog šį raštą dera rinktis tik atostogaujant Havajuose, sakyčiau - laikas išlipti iš savo komforto zonos, juk mada ir yra skirta eksperimentavimams!
Aš savo pirmą tropinio rašto suknelę atradau visai netyčia. Šeštadienis džiugino tokiu neeiliniu karščiu, jog supratau, kad savo drabužinėje neturiu jokių spalvotų drabužių, tad privalėjau išeiti į apsipirkinėjimo medžioklę. Pati suknelė labai lengva, žinau, kad puikiai tiks atostogoms, o dabar priderinus klasikines detales, ir pasivaikščiojimams po miestą.
Jeigu Jūsų drabužinė dar neturi tropinės injekcijos, pasitaisyti dar ne vėlu, palmių lapai ir spalvotos gėlės nugulė ant visų įmanomų drabužių, aksesuarų ir batų. Aš žinau, kad ties šia suknele nesustosiu, jau esu nusižiūrėjusi keletą marškinių ir sijonų, dabar tereikia suplanuoti atostogas :)

sunglasses - lindex | dress & handbag - mango | necklace - michael kors| watch - casio | sandals - zara






photo Darja

1 komentaras:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign