Pages

birželio 28, 2017

MAYBELLINE VIVID HOT LAQUER APŽVALGA



Maybelline neseniai išleido naują lūpų blizgių liniją Vivid Hot Laquer ir kai tik kurjeris atvežė 5 super gražias spalvas testavimui, nekantravau kaip vaikas! Šių blizgių finišas turėtų būti super žvilgantis, o dengimas lengvas ir patogus (bent jau taip afišuoja Maybelline), tad žiūrėsim kaip yra ištikrųjų. Natūraliai aš labai nemėgstu lūpų blizgesių ir jų niekada nenaudoju, esu prisiekusi matinių lūpdažių mylėtoja, bet grožio tendencijoms keičiantis, reikia nebijoti išbandyti naujovių.



Linijoje yra 12 atspalvių, nuo visiškai nude ir rožinių iki ryškių uogų, raudonų ir purpurinių spalvų ir visi jie pakuotėje atrodo puikiai. Pats įpakavimas atrodo niekuo neišsiskiriantis, bet kas mane sužavėjo, tai aplikatorius. Jo forma kaip plunksnelės, kas padeda lengviau brėžti linijas ir neišeiti už lūpų kampučių. Natūralu, jog lako efektą suteikiantys blizgiai nėra ilgai išliekantys. Dienos eigoje spalvą reikia taisyti 2-3 kartus, o užkandžiaujant blizgumas visai nusivalgo. Nepaisant to, spalva yra super pigmentuota, užtenka vos vieno sluoksnio ir pasimato WOW efektas.
Man labai patiko rožinio tono Charmer 62 spalva, nuodojant su pieštuku atrodo taaip gerai ant lūpų! Dėja, pastebėjau, kad dienos bėgyje iš naujo aplikuojant blizgį, jis atsispaudžia ant dantų, tad reikia išlikti budriai. Visi šviesūs ir ryškūs išbandyti linijos atspalviai (Charmer, So Hot, Sassy) man labai patiko, puikiai pagyvina mano blyškų veidą ir mėlynas akis, lengvai dengiasi. Tačiau to paties negaliu pasakyti apie tamsiuosius (Retro, Royal), užtepus atrodo išsilieję, būtinai reikia naudoti lūpų pieštuką, o tamsi purpurinė (Royal) spalva po vieno sluoksnio, atrodo permatoma, tad reikia tepti dar ir dar.
Apibendrinant, jeigu ieškote ryškaus ir stilingo, veidrodžio efektą suteikiančio blizgio - Maybelline Vivid Hot Laquer Jums pakeliui, tol kol nekreipsite dėmesio į lipnumą ir išsilaikymą. Manau, labai svarbu atrasti sau tinkamą atspalvį, o kaip atrodo man labiausiai patikę - žiūrėkit apačioje.
Jeigu ir Jūs jau išbandėt šią naujieną, būtų įdomu sužinoti ką manot!

Charmer 62



Sassy 68



So Hot 70







Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign