Pages

liepos 02, 2017

CUTE LITTLE PINEAPPLE



Labas, sekmadieni! Šįryt pabudau nuo stipraus lietaus barbenimo į langus. Vėl ir vėl lietus... Atrodo, jog praėjus pirmam vasaros mėnesiui, ji dar net neprasidėjo. Kai pagalvoji, man ypatingai gaila visų moksleivių, ištisus mokslo metus belaukusių išsvajotų vasaros atostogų, priverstų iškeisti maudynes ežere į maudynes lietuje.
O aš taip džiaugiuosi, jog kitą savaitę pagaliau galėsiu ištrūkti atostogoms ten kur šilta ir saulėta, nekantrauju Jums papasakoti ir parodyti daugiau, tad nepamirškit sekti manęs instagram paskyroje.
Kalbant apie derinį, šios dienos dangus mane įkvėpė į tinklaraštį įkelti šį tą ryškaus ir spalvoto. Šiame derinyje galite matyti mano dvi naujas meiles - tropinėmis gėlėmis margintą midi ilgio Mango sijoną ir žaismingą ananaso formos rankinę iš Zaful. Kuo toliau, tuo labiau suprantu, jog midi ilgis yra man daug artimesnis negu mini. Midi sijonai ir suknelės priverčia jaustis labiau moteriška, jie velniškai patogūs ir praktiški. O prie šio raštuoto gražuolio, puikiai įsipaišo sportiniai bateliai bei raudonos lūpos. Beje, lūpas dažiau savo nauju mėgstamiausiu skystu matiniu lūpdažiu I'm Matt Lip FluidPupa. Na, su tokiu spalvynu ir pilkas dangus neatrodo taip baisiai, ar ne?

sunglasses - lindex | jacket - zara | crop top - stradivarius | skirt - mango | crossbody bag -  zaful | sneakers - deichmann


photo Edmundas

Komentarų nėra:

Sek mane:

Copyright @ Oh So Boheme. Blog Design by KotrynaBassDesign